Wednesday, February 25, 2009

Perjumpaan bersama KP JASA Malaysia


Tempat : Bilik Gerakan JASA Johor
Masa : 2.00 petang

Satu perjumpaan bersama Ketua Pengarah JASA Malaysia, YBhg Dato' Haji Mohamed Amin Haji Salih telah diadakan. Sesi pertemuan ini adalah yang kedua diadakan selepas perjumpaan bersama YBhg Timbalan Ketua Pengarah, Datuk Abu bin Talib pada 2 Februari 2009.

Perjumpaan semalam juga merupakan hari ke-40, YBhg Pengarah JASA Johor, En Mohammad Bin Haji Abu Bakar menjadi ketua kami di JASA Negeri Johor setelah hampir 10 bulan berada di bawah pentadbiran Pemangku Pengarah.

Perjumpaan semalam lebih kepada majlis suaimesra antara pegawai-pegawai JASA Parlimen dan DUN negeri Johor. Terima kasih kepada Pak Abas dan En Md Hodari yang bangun menyuarakan pandangan.

Antara isu menarik:
  1. Isu taraf kontrak atau tetap
  2. Isu kekosongan pegawai di beberapa DUN dan Parlimen
  3. Isu gerak kerja JASA pada pilihanraya kecil akan datang
  4. Isu pilihan pegawai untuk memilih menjawat jawatan sebagai TETAP atau KONTRAK
  5. Isu perlantikan pegawai 27 ke jawatan 41, 22 ke 27


Apa-apapun, pegawai-pegawai JASA Johor mengucapkan ribuan terima kasih kepada YBhg Dato' Ketua Pengarah yang telah singgah menjengah kami. Walaupun, kami menerima notis singkat untuk perjumpaan ini,semua pegawai berjaya memberi komitmen untuk hadir.



0 komentar:

Post a Comment

Peloton

Tentang Suara Bangsa

Suara Bangsa tampil ke depan memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair tercinta. Tiada apa yang mampu menghalang kami dari mempertahankan Alif Ba dan Ta.

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP