Wednesday, March 11, 2009

Nak bekerjasama pun susah...

Pakatan tetap 3 syarat bekerjasama dengan BN: Anwar

KUALA LUMPUR: Pakatan Rakyat meletakkan tiga syarat untuk bekerjasama dengan kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam membantu memulihkan kegawatan ekonomi negara.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata kerjasama itu boleh dilakukan sekiranya kerajaan mengkaji semula perjanjian konsesi lebuh raya, penjana tenaga bebas (IPP) dan air.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh berkata, syarat kedua ialah menghentikan kezaliman dan fitnah melalui media massa serta ketiga, membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak bagi membolehkan pilihan raya negeri diadakan.


----------------------------------------------------------------------------------

Begitulah kalau dah nama pembangkang, kita nak mereka bekerjasama, tetapi siap nak letak syarat pulak. Kenapa nak bersyarat pulak? Nak membela nasib rakyat ke nak menjaga kantung sendiri? Nauzubillah... Kami berharaplah agar Kerajaan tidak tunduk kepada desakan mereka. Ini adalah skrip terbaru Pembangkang dan Anwar khususnya. Nasib rakyat akan terbela selagi UMNO dan BN menerajui negara.

Fitnah dan kezaliman melalui media massa minta dihentikan? Abis... fitnah yang pembangkang buat dalam harakahdaily, suara keadilan macammana? bukan fitnah ke?

Bubar DUN Perak? Lupakah? Sultan Perak yang berhak membubarkan DUN Perak, bukan BN... Bukan DS Najib...

Ini semua agenda pembangkang untuk melemahkan Kerajaan BN.

0 komentar:

Post a Comment

Peloton

Tentang Suara Bangsa

Suara Bangsa tampil ke depan memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair tercinta. Tiada apa yang mampu menghalang kami dari mempertahankan Alif Ba dan Ta.

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP