Thursday, August 20, 2009

Masalah Moral Calon BN. Ye Ke?

Ye ke? Siapa sebenarnya yang moralnya bermasalah? meh baca apa yang ada ni na.

Bacaan dipanjangkan dari Blog N11Permatang Pasir

Siapa yang tidak bermoral ???
PAS kata Rohaizat ada masalah moral, tapi macam mana pula dengan :

1. Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan isu liwatnya?

2. Elizabeth Wong dengan gambar separuh bogelnya dan bersekedudukan dengan seorang lelaki Islam PKR?

3. Abdul Rashid Rahman (Ketua Dewan Ulama Perlis) yang bercerai dengan isterinya sebab menurut isterinya (dalam mahkamah syariah) suaminya seorang yang panas baran, sering memukul dirinya dan hari-hari mau.

4. Mat Sabu yang pernah ditangkap khalwat dengan isteri orang di bilik 121 di sebuah hotel di Kota Bharu?


Sudahlah, hentikanlah wahai penceramah PAS, turutilah pesan Tuan Guru supaya jangan menyerang peribadi calon ketika berkempen. Carilah isu lain, kami orang Permatang Pasir mahukan wakil rakyat yang mampu membantu kami membangunkan kampung kami ini.

Rohaizat pun kami akui bukan baik sangat macam nabi tapi sebenarnya kami tahu dia tidak melakukan apa-apa salah dalam isu syarikat guamannya kerana kes itu membabitkan rakan kongsinya dan semua pembayaran berkaitan kes operasi itu sudah dijelaskan.

Rohaizat pun bukannya dituduh di mahkamah jadi macam mana nak kata dia bersalah sedangkan pemimpin pembangkang ada yang sedang hadapi dakwaan di mahkamah kerana masalah moral. Oleh itu, pada kami Rohaizat adalah calon yang terbaik untuk mewakili DUN Permatang Pasir ini !!!!

0 komentar:

Post a Comment

Peloton

Tentang Suara Bangsa

Suara Bangsa tampil ke depan memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair tercinta. Tiada apa yang mampu menghalang kami dari mempertahankan Alif Ba dan Ta.

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP