Sunday, August 23, 2009

Pembangkang Semakin Rapuh

ADUN Lunas keluar PKR
23/08/2009 11:48am

KUALA LUMPUR 23 Ogos – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lunas, Mohd. Radzhi Salleh keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menjadi wakil rakyat bebas. Bahagian PKR Padang Serai turut dibubarkan. - Utusan

200 ahli PKR keluar parti

23/08/2009 11:32am
KUALA LUMPUR 23 Ogos – Seramai 200 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) Padang Serai hari ini bertindak keluar parti kerana hilang keyakinan terhadap pucuk pimpinannya dan mendakwa perjuangan parti itu kini tidak seiring dengan matlamat asal penubuhannya.

Keputusan pembubaran bahagian itu diumumkan oleh pemangku ketua bahagiannya, Jamaludin Abu Hassan dalam satu sidang akhbar di Hotel Legend. di sini sebentar tadi.
Turut mengikut jejak sama, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lunas, Mohd. Radzhi Salleh yang mengumumkan keputusan keluar parti untuk menjadi wakil rakyat bebas
Beliau bagaimanapun tidak melepaskan jawatan selaku ahli exco Kedah yang memegang portfolio pelancongan, pembangunan masyarakat serta sumber tenaga manusia. -Utusan


Posting asal


Jeng jeng jeng...

Penulis dimaklumkan ada sms yang memberitahu adun LUNAS dari PKR telah mengisytiharkan dirinya sebagai adun BEBAS. Salah satu bahagian PKR di Kedah juga telah dibubarkan.

Nampaknya satu persatu ditunjukkan oleh Allah s.w.t selepas keengganan Anwar Al Mangkuki tidak mahu membuat sumpah muhabalah.

Sedarlah akan perkara ini wahai penyokong-penyokong taksub Anwar, PAS!!!

Allahuakbar. Allah Maha Kaya dan Maha Mengetahui.

Jeng jeng jeng...

0 komentar:

Post a Comment

Peloton

Tentang Suara Bangsa

Suara Bangsa tampil ke depan memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair tercinta. Tiada apa yang mampu menghalang kami dari mempertahankan Alif Ba dan Ta.

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP