Tuesday, August 18, 2009

Tahniah Gobala... Nik Aziz Nyanyuk...

Tahniah penulis ucapkan kepada Ahli Parlimen Padang Serai, Gobala kerana telah berjaya didakwa di bawah Seksyen 353 Kanun Keseksaan kerana menghalang tugas penjawat awam.

Bercerita tentang Gobala ni, macam-macam blog pembangkang yang penulis layari, semuanya memuat naik video yang menyatakan Gobala dikasari polis. Bukan main lagi ekkk... yang dia nampo muka polis sampai terlucut cermin mata orang tu, korang tak tayang ekk... Terima kasih la kepada Buletin Utama TV3 yang menayangkan insiden awal yang membawa kepada penahanan manusia bernama Gobala atau NgoKbala.

Ni kisah ulama' PAS yang makin nyanyuk... ishhh penulis tak tau la kan... apa kisah penyokong2 PAS sekarang ni bila mursyidul pas depa dok kata lagu tu. Yang taksub memang taksub dan akan menerima bulat2 apa nik aziz kata. Yang lain? ingatlah wahai ahli PAS... mursyidul tu bukan yang menentukan sapa masuk syurga, sapa masuk neraka. Allah Maha Mengetahui. Insaflah ummat sebelum bala diturun oleh-Nya.

Wallahu'alam.

Tepuklah dada, Tanyalah Iman...
<

0 komentar:

Post a Comment

Peloton

Tentang Suara Bangsa

Suara Bangsa tampil ke depan memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair tercinta. Tiada apa yang mampu menghalang kami dari mempertahankan Alif Ba dan Ta.

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP